درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 133947
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...
آیا می توانید 16 حبه قند را یکجا بخورید؟ در حالیکه یک بطری نوشابه را به راحتی سر می کشید .تا به حال فکر کرده اید نوشیدنی که هر روز با اشتها آن را می نوشید حاوی چه مقدار قند است؟این طرح خلاقانه به مقایسه میزان قند در نوشیدنی های مختلف می پردازد .

نوشیدنی ها و میزان قند
 


 

به گزارش خبرگزاری مهر، در گزیده عکسهای برتر نجومی این هفته از دیدگاه نشنال جغرافی عکسهایی از سحابی زورق، حفره روی مریخ، تازه ترین فوران خورشیدی و گهواره ستارگان دیده می شوند.

گهواره ستارگان
 
این عکس را تلسکوپ VLT رصدخانه جنوبی اروپا در شیلی در طیف مادون قرمز گرفته است. این عکس به دانشمندان چشم اندازی دقیقتر از سحابی زورق را نشان می دهد.
 
این سحابی در فاصله حدود 7 هزار و 500 سال نوری از زمین واقع شده و میزبان بسیاری از بزرگترین و نورانی ترین ستارگانی است که می شناسیم. 
 
 


ادامه مطلب ...


جمعه 28 بهمن 1390برچسب:فضا , ماه , تصاویر , نجوم, :: 15:12 ::  نويسنده : ali

بازی "دانکی" یکی از بازی های کمتر شناخته شده ی بیل گیتس است اما در حقیقت اولین بازی کامپیوترهای شخصی است.

rouzegareno.ir: این بازی رانندگی توسط گیتس در ساعت 4 صبح نوشته شد. ابن بازی بر روی ورژن اولیه ی سیستم عامل داس به صورت رایگان داده می شد.
هم اکنون، این بازی یکی از اپلیکیشن های "ایفون" شده است و قیمت آن تنها 0.99 دلار است.
این بازی در مقایسه با بازی های 3 بعدی کنونی که توسط شرکت ها بزرگ ساخته می شود، بسیار ساده است.
بازی "دانکی" از زرولوشن بسیار پایینی برخوردار است و جاده ای دو بعدی را نشان می شود که شما باید از برخورد با دانکی ها اجتناب کنید. حتی در ان زمان هم، این بازی بسیار ساده انگاشته می شد.
بیل گیتس در مورد این بازی در سال 2001 گفت:  من بودم و نیل تامپسون . ساعت 4 صبح بود و یک نمونه ی کامپیتوتر ای بی ام.  در ان زمان این بازی خیلی مهیج بود.
این در حالی است که رقبای بیل گیتس در اپل، آن را شرم اورد و ضعیف خواندند.
در اصل IBM با این بازی به دنبال به رخ کشیدن زبان برنامه نوسی در دستگاه های خود بود.



جمعه 28 بهمن 1390برچسب:بازی , رایانه , کامپیوتر , اولین بازی , :: 15:6 ::  نويسنده : ali

ما روز به روز شاهد پیشرفت در طراحی ظاهری کامپیوترها و جمع و جور شدن قالب کلی آنها هستیم،اما همیشه همه ی طرح های ارائه شده برای کامپیوترها دارای ظاهری شیک و عامه پسند نیستند.

انزل وب

در ادامه ۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهری عجیب و در بعضی اوقات گیج کننده را به شما معرفی میکنیم.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:کامپیور , رایانه , طراحی زیبا , طراحی عجیب, :: 14:22 ::  نويسنده : ali
گروهی از هنرمندان نیویورک به سرپرستی لری موس دست به کاری جالب زدند. این گروه یا استفاده از بادکنک های متفاوت، نقاشی های بزرگ دنیا را بازسازی کرده اند. در زیر این نقاشی ها با مقداری اطلاعات در موردشان را آورده ایم.
 

دختری با گوشواره مروارید: این نقاشی توسط یک هنرمند دانمارکی به نام جانسن ورمر و درسال 1665 کشیده است. این نقاشی به نام مونالیزای دانمارک نیز شناخته می شود.

 

 


 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:تصویر سازی, بادکنک, :: 1:7 ::  نويسنده : ali

 

از ساعت‌دیواری اتاقتان خسته شده‌اید؟ Studio Ve، ساعتی منحصر به فرد ساخته است که کمتر کسی می‌تواند از وسوسه خرید آن رهایی یابد.

این ساعت تقریبا همه خصوصیاتی را که یک ساعت‌دیواری متفاوت باید داشته باشد، داراست.

این ساعت به سادگی از اتصال یک صفحه ویژه به نام Tyvek به عقربه‌های کوچک و بزرگ درست شده است. منتها طرح این صفحه، نحوه قرار گرفتن عقربه‌ها و تغییر زاویه عقربه‌ها در گذر زمان باعث می‌شود که در هر لحظه یک حجم فضایی بسیار زیبا ساخته شود که البته برای کسانی که با ریاضی آشنایی دارند، یادآور سطوح Riemann است.

گرچه خواندن زمان با استفاده از این ساعت اندکی محتاج تمرکز است، اما زیبایی در عین سادگی این ساعت که ما را به یاد طبیعت هم می‌اندازد و همچنین حجم فضایی در حال تغییری که هر لحظه ایجاد می‌شود، ارزش پرداخت هزینه‌اش را دارد.

در عین حال طراحی این ساعت به ما یادآوری می‌کند که با کمک خلاقیت، چقدر ساده می‌شود یک محصول محبوب درست کرد.



چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:ساعت , ریاضی, :: 21:58 ::  نويسنده : ali

دانلود،واژه ای آشنا برای اهالی اینترنت.دانلود کردن نرم افزار،بازی،موسیقی،عکس و.. امروزه به قدری پرکابرد شده است که کمتر کسی را میتوان یافت که با آن آشنا نباشد.در ادامه برخی از بهترین پایگاه های اینترنتی داخلی و خارجی را برای دانلود به شما معرفی میکنیم که میتوانید با مراجعه به آنها نرم افزار دلخواه مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

انزل وب



ادامه مطلب ...


"نوشیدنی آزادی" نگاهی متفاوت به جنبش 99 درصدی اشغال وال استریت در برابر سرمایه داری آمریکا دارد.جنبش اشغال وال استریت اعتراضی در جریان است که درخواست جداسازی پول و فعالیت های مالی از سیاست را پس از بحران های مالی جهانی دارد.
طراح: محمد مهدی نظام اسلامی

نوشیدنی آزادی|99درصد
 
 


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:جنبش, وال استریت, اشغال, سرمایه داری, آمریکا, کوکاکولا, نوشابه, :: 18:36 ::  نويسنده : ali

 



سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:درس خواندن, :: 11:19 ::  نويسنده : ali

گرامیباد یاد و خاطره شهدای والفجر 8..
گرامیباد یاد و خاطره شهدای بی نام و نشان لشکر خط شکن 25 کربلا استان مازندران..
و بسیار دلم گرفته است از این روزگار..
دیروز بچه های لشکر 25 کربلا بر بلندترین مناره فاو پرچم بر افراشتند..
ولی امروز نام لشکرهای دیگر که در مرحله سوم عملیات آمده بودند بر فراز مناره هاست..

.

.

.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:8 سال دفاع المقدس , والفجر 8 , شهدا, :: 16:16 ::  نويسنده : ali

 

اینترنت انقلابی عظیم در تمامی عرصه‌ها بوجود آورده است همچنین دانش و قدرت زیادی در اختیار مردم قرار داده است اما این قدرت در حدی نیست که حتی مردم محروم نیز توانایی استفاده و بکارگیری از آن را در زندگی اجتماعی خود ، داشته باشند .این اینفوگرافیک به سفارشسایت گویا آی تی ، توسط تیم اینفوگرافیک آماده سازی شده است.




 


ناسا اعلام کرده است که در حال کار بر روی نوعی از کپسولهای زیستی است که قابل کاشت در زیر پوست هستند و می توانند در صورت مواجهه بدن با برخی عوامل خطر، میزانی از داروهای ویژه را آزاد کنند. این کپسولها بصورت میله های کوچکی هستند که داخل آنها پر از نانوتیوب (ریزلوله) است و هر ریز لوله هم از انواع سلول (متناسب با هدف درمانی کپسول) پر شده است. 

ساختار کربنی این ریز لوله ها به گونه ای است که سلولها را درون خود نگه می دارند اما در عین حال به مواد مغذی لازم برای سلولها اجازه ورود می دهند و به مواد ترشح شده از سلولها نیز اجازه خروج از کپسول را می دهند. این مواد مترشحه در حقیقت همان داروهای مورد نیاز ما برای درمان فضانوردان خواهند بود. علاوه بر آن ساختار این کپسولهای زیستی به گونه ای است که واکنش و حساسیت بدن را بر نیانگیزد. 

یک مثال برای کاربرد این فرم جدید درمان، مواجهه فضانوردان با اشعه ها است. در چنین وضعی کپسولها که پر از سلولهای خاص شده اند، قادر به رهاسازی مقدار متناسبی از G-CSF خواهند بود. G-CSF ماده ای است که می تواند در تقلیل علائم ناشی از برخورد با اشعه ها نقش موثری داشته باشد. 

مطمئنا کاربردهای این تکنولوژی منحصر به فضا و فضانوردان نخواهد بود و ما می توانیم از چنین ابزارهایی در روی کره خاکی هم استفاده کنیم. مثلا در بیماران مبتلا به دیابت این کپسولها را با سلولهای جزیره ای پانکراس پر کنیم تا در صورت لزوم مانند یک غده لوزالمعده یدکی به تعدیل قند خون کمک کنند. یا آن را از مواد شیمی درمانی پرکنیم و در مرکز یک تومور کار بگذاریم تا غده سرطانی را نابود کند. 

در صورتیکه فازهای تحقیقاتی این پروژه به خوبی پیش بروند، می توانیم منتظر جهش های بزرگی در درمان انواع بیماری ها از این طریق باشیم.

 

منبع



 

تهران- معاون سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت : نخستین ماهواره زلزله شناسی كشور با نام' آیات ' توسط محققان ایرانی طراحی و ساخته می شود.

 

 

منبع



ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:ماهواره , زلزله, ایران, :: 16:7 ::  نويسنده : ali

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سال 2012 میلادی تازه آغاز شده است و شرکت های گوناگون در عرصه های مختلف از مدتی قبل محصولات جدید خود را که در این سال به بازار عرضه می کنند را معرفی کرده اند. شرکت های اتومبیل سازی نیز به مانند سایر شرکتها به معرفی محصولات جدید خود برای سال 2012 پرداخته اند .

BMW 6-series Gran Coupé
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:ماشین , جذاب ترین , جهان, :: 15:18 ::  نويسنده : ali
گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکتهای معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.


 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، از ماه ها قبل شرکتهای مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

آیفون 5
شرکت اپل در سال 2011 به دلیل مرگ بنیانگذار خود " استیو جابز" بسیار خبر ساز شد. در آغاز سال 2012 میلادی این شرکت مدل 4S را به بازار عرضه کرد. اما اصلی ترین برگ برنده این شرکت برای سال 2012 آیفون 5 است. این تلفن جدید قرار است در حوالی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. پیش بینی ها در مورد این که این گوشی چه مشخصاتی داشته باشد هنوز ادامه دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک صفحه 4 اینچی از جمله پیش بینی هایی است که در مورد این تلفن همراه مطرح شده است.

مدل Sensation از شرکت HTC
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:فناوری , موبایل , بر ترین , جهان , 2012, :: 15:7 ::  نويسنده : ali

استاد ايراني دانشگاه RMIT استراليا موفق به ارائه دستاوردي جديد در حوزه ذخيره انرژي و توليد نيرو شده كه در آن ميزان انرژي توليدي به نسبت اندازه منبع، سه تا چهار برابر بهترين باتري‌هاي ليتيوم يون - كنوني است.

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر كوروش كلانترزاده، دانشيار دانشكده مهندسي برق و رايانه RMIT با همكاري مايكل استرانو از گروه پژوهشي نانوفناوري موسسه فناوري ماساچوست با اندازه‌گيري شتاب يك واكنش شيميايي درون يك نانولوله دريافتند كه اين واكنش منجر به توليد نيرو مي‌شود.

اين محققان اكنون با استفاده از تجارب خود در شيمي و نانومواد در تلاش براي كشف اين پديده هستند.

تحقيقات آنها با عنوان «نانوديناميت: نانولوله‌هاي پوشيده شده از سوخت با توانايي ارائه نيرو در كوچكترين سيستم‌ها» در مجله IEEE Spectrum منتشر شده است.

به گفته دكتر كلانتر زاده، اين سيستم تجربي بر اساس مواد نانولوله كربني قادر به توليد نيرو بوده كه تا پيش از اين ديده نشده بود.

وي اظهار كرد: با پوشش‌دهي يك نانولوله در سوخت نيتروسلولز و اشتعال يك سر آن، موفق به تنظيم يك موج احتراق در آن شده و دريافتيم كه يك نانولوله، رساناي بسيار خوبي براي گرماي به دست آمده از سوختن سوخت بوده و حتي بهتر اينكه اين موج احتراق قادر به توليد يك جريان برق قوي است.

اين استاد جوان نانومواد و سنجش موسسه فناوري سلطنتي ملبورن(RMIT) در ادامه افزود: اكتشاف ما در مورد كارايي خوب موج نيروي حرارتي درون اين نانولوله‌ها به دليل خاصيت رسانايي دوگانه آنها، دما برق رايج را معكوس مي‌كند.

به گفته كلانترزاده، اين كار، اولين رويكرد مقرون به صرفه در مقياس نانو براي توليد انرژي است كه با غلبه بر مسائل مربوط به امکان سنجي مرتبط با به حداقل رساني ابعاد به بهره‌برداري اثر دما برق مي پردازد. البته در زمان رام كردن اين امواج عجيب و در نهايت شناسايي امكان امواج آينده بودن آنها، زواياي چندگانه‌اي براي بررسي وجود دارد.

دكتر كلانترزاده، مدرك كارشناسي خود را در رشته مخابرات از دانشگاه صنعتي شريف،‌ مدرك كارشناسي ارشد را در همين زمينه در دانشگاه تهران و مدرك دكتري خود را در زمينه ميكرونانو الكترونيك و بيوالكترونيك از دانشگاه RMIT ملبورن دريافت كرده است.

حوزه‌هاي فعاليت اين دانشمند فعال ايراني شامل بيوحسگرها، حسگرهاي گاز، فيلم‌هاي نازک نانوساختار، علوم ويژگي‌ها و رفتار مايعات در مقياس ميکرو و نانو،‌ سيستم‌هاي ميكرو الكترومكانيكي - نانو الكترومكانيكي، پليمرهاي رسانا، موج‌برهاي نوري پليمري، مواد فروالکتريک، خواص ساختاري فيلم‌هاي نازک، امواج صوتي،‌ مواد دمابرقي و آب‌گريزي سطح است.



یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:نانوديناميت, انقلابي در توليد انرژي محقق ایرانی, :: 14:43 ::  نويسنده : ali

 

ماهی پیرانا شهرت خودش را مدیون این عادت غذایی اش است که می تواند هر چیزی را که در آبها بیابد (حتی انسان)، با میل و رغبت بخورد. و البته یکی از معدود استثناء هایی که پیرانا از پس آن بر نمی آید، ماهی Arapaima است. یک شکارگر آمازونی با طول ۱۸۰ سانتی متر و وزن ۱۳۶ کیلوگرم با بدنی پوشیده از پولک های استخوانی محکم که در برابر یورش بیشتر دندانهای گرسنه آب های آمازون تاب می آورد. حالا محققین به دنبال راهی برای کپی برداری از سیستم دفاعی آرپایما هستند تا با یک زره قرص و محکم کمی بر استحکام این بدن ضعیف و شکننده ما در برابر خطرات بیافزایند.

شاید پیش خود فکر کنید که مگر چه خطری می تواند چنین بازیکن مهاجم عظیم الجثه ای را را تهدید کند، در حالی که خود این ماهی هم یک موجود شکارگر است. اما نکته اینجا است که



ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:امنیتی , جاسوسی و سلاح ها ,علوم , :: 14:12 ::  نويسنده : ali

آبشار ها از جمله چشم نوازترین مناظر در طبیعت هستند که طرفدارن خاص خود را دارند. بسیاری از مردم جهان محو تماشای ریزش آن حجم عظیم از آب از ارتفاع زیادی می شوند و ناخوداگاه ساعتهای فراوانی را تماشای این پدیده های زیبای طبیعی می گذرانند.



ادامه مطلب ...


جمعه 21 بهمن 1390برچسب:آبشار , نا شناخته , زیبا , عجیب , ترین , دنیا, :: 21:31 ::  نويسنده : ali
ما در سالهای ۲۰۱۱-۲۰۱۰ شاهد انقلاب متحول کننده صنعت و محصولات سه بعدی بودیم و اکنون نیز موج محصولات سه بعدی سراسر جهان را فرا گرفته است، اینفوگرافیکی در زمینه صنعت سه بعدی ببینید.
فیلم سه‌‏بعدی از سال ۱۸۹۰ تا ۲۰۱۰ میلادی وجود داشته، اما تا حد زیادی به دلیل هزینه‌های فراوان و زمان تولید طولانی به فراموشی سپرده شده بود، اما بعد از وقفه‌ای کوتاه در ۱۹۰۰ توسط شرکتهای آی مکس و دیزنی تا حدی به این سینما پرداخته شد و در فاصلهٔ سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ موفقیت‌های بیشتری کسب کردند و این اتفاق بزرگ ساخت فیلم‌های سه‏‌بعدی با موفقیت‌های بزرگتر را رقم زد. و این موفقیت باری دیگر در دسامبر ۲۰۰۹ با آواتار به اوج خود رسید.
منبع : انزل وب

حباب سه بعدی
 
 


 

براي ديدن پوسترها با اندازه‌ي اصلي بر روي آن‌ها كليك كنيد.



جمعه 21 بهمن 1390برچسب:دهه ی فجر ,22 بهمن, ایران , آمریکا , اوباما , راهپیمایی, :: 16:40 ::  نويسنده : ali

 

کمتر کسی فکر می کرد پیشرفت سرگرمی ها و کنسول های بازی به جایی که امروز هست ، برسد . در طول این مدت شیوه بازی کردن از دستگاه ها و کنترلر های سیمی به بدون سیم و هوشمند تغییر پیدا کرده است . این طرح نگاهی دارد به آنچه که بازی های رایانه ای به لحاظ شیوه تعامل با کاربر در طول مدت تغییر پیدا کرده است و در آینده باید شاهد چه چیزهایی در این دنیای سرگرمی باشیم.

بازی ها در گذر زمان
 
 


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:بازی, کنسول, تاریخچه, فناوری, کنترلر, وی, کینکت, ایکس باکس, رایانه, :: 20:24 ::  نويسنده : ali

 

 

قیمت لپ تاپ های ویندوزی روز به روز کمتر می شود و طبق آخرین گزارش در دسامبر ۲۰۱۱متوسط قیمت یک لپ تاپ ویندوزی تنها ۴۵۶ دلار بوده است. با این وجود هنگام خرید یک لپ تاپ جدید، هیچ یک از شما دوست ندارید که پول تان را بابت یک دستگاه ضعیف و کم قدرت خرج کنید. ولی در همین گستره قیمت هم شما می توانید نمونه های خوبی با حداقل ۴ گیگابایت رم، پردازنده نسل دوم Core i3 و هارد دیسک 500 گیگابایتی پیدا کنید. چیزی که نیروی کافی را برای بسیاری از کارهای روزانه فراهم می آورد. برای راحت تر کردن انتخاب در اینجا ۸ لپ تاپ با قیمت جهانی کمتر از ۵۰۰ دلار را معرفی می کنیم که در ایران هم با قیمت نسبتا مناسبی می توانید آنها را تهیه کنید. 

پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب با ما باشید


 

منبع

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:لب تاب , ارزان, 500 دلار, :: 18:48 ::  نويسنده : ali

 

 
اینفوگرافیک"آقای اندروید" ویژگی ها و خصوصیات مختلف کاربران اندروید را در سال 2011 نشان می دهد .

آقای اندروید در سال 2011
 
 

منبع



سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:اندروید, تبلت, گوشی هوشمند, گوگل, کاربران, لباس, پوشش, ظاهر, :: 13:13 ::  نويسنده : ali

منتشر شده در نسیم

 

 

آمریکا دچار ضعف است.

نمیخواهند اقرار کنند که دچار ضعفند.

اوباما در سخنرانى چند روز پیش در کنگره،

کمترین اشاره‌اى به این نکرد که ملت آمریکا

بیش از چهار ماه است که توى خیابانهایند!

امام خامنه ای / نماز جمعه ۱۴ بهمن



دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:wall street , 99% , آمریکا, :: 20:12 ::  نويسنده : ali

 

عروس و داماد

شهین خانم و مهین خانم توی خیابون به هم رسیدن ،بعد از کلی احوالپرسی و چاق سلامتی
شهین خانم پرسید :راستی از دخترت چه خبر؟
دوسالی باید باشه که ازدواج کرده ، از زندگیش راضیه ؟ بچه دار شد؟
مهین خانم یه بادی به غبغب انداخت و گفت :
آره جونم ،این پسره ، شوهرش ، مثل پروانه دور سرش می چرخه ، اون سال اول عروسی که دایم مسافرت بودن ، همه جا رو رفتن دیدن ، عید اون سال هم رفتن اروپا برای من هم یه پالتوی خیلی قشنگ آورده بود ، تو کار های خونه هم نمی گذاره دست از سیاه به سفید بزنه ،وقتی هم که حامله بود دیگه هیچی ، اینقدر بهش می رسید حالا هم که بچه اشون به دنیا اومده تا پوشک بچه رو هم این عوض میکنه ، آره شکر خدا خوشبخت شد بچه ام .
شهین خانم گفت شکر خدا ، ببینم پسرت چیکار میکنه از زنش راضیه !؟
مهین خانم یه آهی کشید و یه پشت چشم اومد که ای خواهر نگو که دلم خونه ، پسر بد بختم هر چی در میاره همش خرج مسافرت این دختره میکنه ، انگار زمین خونه اشون میخ داره اون سال اول که اصلا توی خونه بند نبودن ،اصلا فکر نمیکرد که بابا این بدبخت خرج این همه سفر رو از کجا بیاره ، بعدش هم عیدیه رفتن دبی ،دختره برا ننه اش رفته بود یه پالتو خریده بود ۱۰۰ دلار، پسره شده حمال خونواده زنش، طفلک بچه ام توی خونه عین یه کلفت کار میکنه ،زنه دست از سیاه به سفید نمی زنه ، حامله که شده بود این پسره دیگه رسما شده بود زن خونه،بعد هم که زایمان کرد حتی پوشک بچه اش رو میده این پسر بد بخت عوض میکنه ،
آره خواهر طفلکم بدبخت شد !

راحت می‌شیم؟


چیزی بنام راحتی محض وجود ندارد ، پس سعی کن از همین حالا راحت باشی
به قول حكيم خيام:
...
 

منبع



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : ali

 

طرح در دو مدل ارائه شده یکی با متن و دیگری بدون متن که خود شما میتونید متن مورد نظرتون رو تو کادرها بنویسید و فقط توجه کنید که برای به هم نخوردن اصول طراحی میزان شفافیت (اوپاسیتی) لایه متنی خودتون رو باید ۲۵ درصد قرار بدید.

فایل ها هر کدوم حدود ۱۱ مگابایت حجم داره البته در حالت فشرده که با درآوردن از حالت فشرده حجم هر کدام نزدیک ۴۵ مگابایت میشه .

لینک دانلود طرح اول :

DOWNLOAD

 

لینک دانلود طرح دوم (بدون متن) :

DOWNLOAD

منبع



 

پیروزی ما در دربی اتفاقی نبود
ما در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات با تلاش بسیار زیاد ایمون زاید را به خدمت گرفتیم و برای جذب او هیچ دلالی دخالت نداشته است.


ادامه مطلب ...


 

این یکی دو ساله هر روز خبرهای جالبی در مورد چاپ سه‌بعدی می‌خوانیم، زمانی فقط صحبت از اسکن سه‌بعدی بود، بعد نوبت به چاپ سه‌بعدی اشکال و طراحی‌های سه‌بعدی صنعتی رسید، این روزها صحبت از آن است شاید در آینده نزدیک پرینترهای سه‌بعدی آنقدر معمول شوند که در خانه هر یک از ما، یکی از آنها پیدا شود و حتی بازاری برای طراحن اشکال سه‌بعدی فانتزی و کاربردی پیدا شود!

 

.

.

.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:علمی , آرواره ی سه بعدی , :: 21:25 ::  نويسنده : ali

 

تا کنون در نارنجی درباره فرودگاه ها مطالب زیادی خوانده اید:‌ مانند طراحی جدید فرودگاه بین المللی کویت یا افتتاح بزرگترین ترمینال فرودگاهی دنیا در چین و... اما حالا قصد داریم به طرح های مفهومی فرودگاه های شناوری بپردازیم که باند فرود را دقیقا در جایی قرار می دهند که به آن نیاز است، خواه این مکان بر بالای یک آسمان خراش جهنمی باشد، در وسط مراکز اداری و تجاری جای گیرد یا بر روی رودخانه ای آرام و زیبا. البته به این نکته هم باید اشاره کرد که این ایده ها، خیالاتی بودند که هیچگاه به اجرا نرسیده و در حد طرح باقی ماندند. 

در ادامه مطلب با ما باشید تا این طرح های خلاقانه و جذاب ایده پردازان گذشته را مشاهده کنید.


 



ادامه مطلب ...


 

 

اگر به خاطر داشته باشید در CES امسال ال جی تکنولوژی و ابزار جدیدی را معرفی کرد که در پنج دقیقه نوشیدنی شما را خنک می کرد. اما دنیای صنعتی امروز هیچ گاه در نقطه ای توقف نکرده و همواره رو به جلو حرکت می کند. حالا دیگر برای خوردن یک نوشیدنی انرژی زای خنک لازم نیست به دنبال یخچال یا ابزار ویژه ای باشید، تنها کافی است روی خود قوطی دکمه ای را فشار دهید تا طی چند دقیقه دمای نوشیدنی شما ۳۰ درجه پایین بیاید. 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:نوشیدنی, خنک کننده, دری اکسید کربن, :: 20:34 ::  نويسنده : ali

 


 

موضوع : سلامت, محیط زیست

همزمان با افزايش جمعيت در جهان، نياز به آب سالم و قابل شرب نيز افزايش مي‌يابد. از سوي ديگر منابع آبهاي زيرزميني به دليل آلودگيها و تغييرات آب و هوايي در حال كاهش است، در نتيجه نگاه‌ها به سوي منابع آب‌هاي زيرزميني كه منابع حياتي آب در مناطق خشك ونيمه خشك محسوب مي‌شوند سوق يافته است.
این اینفوگرافیک به بررسی میران آب موجود در سراسر کره زمین و درصد قابل استفاده بودن منابع آبی ، می پردازد.

 

منابع آب جهان
 
 

 



شنبه 15 بهمن 1390برچسب: آب, آب شیرین, منابع آبی, اقیانوس, :: 18:30 ::  نويسنده : ali

 

 

متفرقه

به گمانم همه شما فیلم های ماتریکس را دیده باشید. ماشین ها دنیا را در دست گرفته و مزارع بزرگ انسانی راه انداخته اند که در آن انسان ها تبدیل به باتری هایی زنده برای تولید انرژی دنیا شده اند و در جهانی خیالی به زندگی ادامه می دهند: مزارع الکتریسیته بیولوژیک. حال به نظر می رسد که برخی دانشمندان به دنبال عملی کردن این ایده درباره دیگر موجودات هستند. 

 

منبع



ادامه مطلب ...


 

 

 
 

..................................................................................................................................

سلام

تبلیغ جدید تبلت های سامسونگ... شاید دربارش شنیده یا خونده باشین.اگه نشنیدین و ندیدین و نخوندین از ایـــــنجا ببینید

بعد از دیدن فیلم دیگه حرفی نمیمونه دیگه...

یاعلی

منبع



شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : ali

برای رصد ماهواره نوید به این لینک مراجعه کنید

http://www.n2yo.com/?s=38075



شنبه 15 بهمن 1390برچسب:ماهواره ی نوید , رصد آنلاین, :: 16:13 ::  نويسنده : ali

 

 

25 گنج بزرگ دنیا از زبان امام صادق عليه السلام :

 

1. طلبتُ الجنة، فوجدتها في السخاء

بهشت را جستجو نمودم، پس آن را در بخشندگي و جوانمردي يافتم.

 

منبع


ادامه مطلب ...


 

تأكيد مجدد بر رقابت سالم انتخاباتي/ تهديدهاي ايران در وقت لازم اعمال خواهد شد/ به هر ملت و گروه مبارز با رژيم صهيونيستي مانند جنگ‌هاي 22 و 33 روزه كمك مي‌كنيم

 

 

 

همزمان با ايام الله دهه فجر و در آستانه سي و سومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر انقلاب اسلامي در نماز جمعه پر شکوه تهران، با ارائه تحليل جامعي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، مطالب مهمي در خصوص مسايل داخلي، تهديدات دشمنان، اوضاع منطقه و جهان و همچنين انتخابات نهمين دوره مجلس بيان کردند.



ادامه مطلب ...


جمعه 14 بهمن 1390برچسب:نماز جمعه , خطبه , مقام معظم رهبری , :: 20:59 ::  نويسنده : ali

 

تأكيد مجدد بر رقابت سالم انتخاباتي/ تهديدهاي ايران در وقت لازم اعمال خواهد شد/ به هر ملت و گروه مبارز با رژيم صهيونيستي مانند جنگ‌هاي 22 و 33 روزه كمك مي‌كنيم

 

 

 

همزمان با ايام الله دهه فجر و در آستانه سي و سومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر انقلاب اسلامي در نماز جمعه پر شکوه تهران، با ارائه تحليل جامعي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، مطالب مهمي در خصوص مسايل داخلي، تهديدات دشمنان، اوضاع منطقه و جهان و همچنين انتخابات نهمين دوره مجلس بيان کردند.



ادامه مطلب ...


جمعه 14 بهمن 1390برچسب:نماز جمعه , خطبه , مقام معظم رهبری , :: 20:59 ::  نويسنده : ali

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد