درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 133948
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

 

اینترنت انقلابی عظیم در تمامی عرصه‌ها بوجود آورده است همچنین دانش و قدرت زیادی در اختیار مردم قرار داده است اما این قدرت در حدی نیست که حتی مردم محروم نیز توانایی استفاده و بکارگیری از آن را در زندگی اجتماعی خود ، داشته باشند .این اینفوگرافیک به سفارشسایت گویا آی تی ، توسط تیم اینفوگرافیک آماده سازی شده است.



ما در سالهای ۲۰۱۱-۲۰۱۰ شاهد انقلاب متحول کننده صنعت و محصولات سه بعدی بودیم و اکنون نیز موج محصولات سه بعدی سراسر جهان را فرا گرفته است، اینفوگرافیکی در زمینه صنعت سه بعدی ببینید.
فیلم سه‌‏بعدی از سال ۱۸۹۰ تا ۲۰۱۰ میلادی وجود داشته، اما تا حد زیادی به دلیل هزینه‌های فراوان و زمان تولید طولانی به فراموشی سپرده شده بود، اما بعد از وقفه‌ای کوتاه در ۱۹۰۰ توسط شرکتهای آی مکس و دیزنی تا حدی به این سینما پرداخته شد و در فاصلهٔ سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ موفقیت‌های بیشتری کسب کردند و این اتفاق بزرگ ساخت فیلم‌های سه‏‌بعدی با موفقیت‌های بزرگتر را رقم زد. و این موفقیت باری دیگر در دسامبر ۲۰۰۹ با آواتار به اوج خود رسید.
منبع : انزل وب

حباب سه بعدی
 
 


 

کمتر کسی فکر می کرد پیشرفت سرگرمی ها و کنسول های بازی به جایی که امروز هست ، برسد . در طول این مدت شیوه بازی کردن از دستگاه ها و کنترلر های سیمی به بدون سیم و هوشمند تغییر پیدا کرده است . این طرح نگاهی دارد به آنچه که بازی های رایانه ای به لحاظ شیوه تعامل با کاربر در طول مدت تغییر پیدا کرده است و در آینده باید شاهد چه چیزهایی در این دنیای سرگرمی باشیم.

بازی ها در گذر زمان
 
 


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:بازی, کنسول, تاریخچه, فناوری, کنترلر, وی, کینکت, ایکس باکس, رایانه, :: 20:24 ::  نويسنده : ali

 

 
اینفوگرافیک"آقای اندروید" ویژگی ها و خصوصیات مختلف کاربران اندروید را در سال 2011 نشان می دهد .

آقای اندروید در سال 2011
 
 

منبع



سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:اندروید, تبلت, گوشی هوشمند, گوگل, کاربران, لباس, پوشش, ظاهر, :: 13:13 ::  نويسنده : ali

 

 

 

موضوع : فناوری اطلاعات, اقتصاد

ثروت اپل چقدر است؟اگر دارایی اپل میان کارمندانش تقسیم شود ، به هریک چقدر می رسد ؟پس انداز اپل چه میزان است ؟ جواب این دست سوالات را در این اینفوگرافیک خواهید دید.
منبع : مای اپل

ارزش کمپانی اپل
 
 

 

 



جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اپل, ثروت, پول, دارایی, آمریکا, سرمایه, مقایسه, آمار, :: 14:6 ::  نويسنده : ali

صفحه قبل 1 صفحه بعد