تصاویر/ تصویرسازی با بادکنک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 133890
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...
گروهی از هنرمندان نیویورک به سرپرستی لری موس دست به کاری جالب زدند. این گروه یا استفاده از بادکنک های متفاوت، نقاشی های بزرگ دنیا را بازسازی کرده اند. در زیر این نقاشی ها با مقداری اطلاعات در موردشان را آورده ایم.
 

دختری با گوشواره مروارید: این نقاشی توسط یک هنرمند دانمارکی به نام جانسن ورمر و درسال 1665 کشیده است. این نقاشی به نام مونالیزای دانمارک نیز شناخته می شود.

 

 



کشاورزان آمریکایی: این نقاشی توسط گرانت وود، در سال 1930 کشیده شد. در این تصویر شما یک زن و مرد را می بینید که در چهره افراد محلی در آمده اند. مردی که در این تصویر است دکتر مک کبی، یک دندانپزشک است و زن داخل تصویر خواهر گرانت وود می باشد.
 



دست و بازتاب در کره: این نقاشی که با نام چهره در بازتاب نیز شناخته می شود ناشی است که در سال 1935 نقاش دانمارکی اسچر از خود کشید است. در نقاشی اصلی شما تمام اتاق را نیز می توانید ببینید.
 





زندگی با میوه ها: این نقاشی در سال 1601 توسط هنرمند ایتالیایی کاراواگیو کشیده شده است. این روزها این نقاشی در موزه کلارادو به صورت قرضی قرار دارد.
 





مادر ویسلر: این تابلو در سال 1871 و توسط جیمز ویسلر کشیده شد. او یک هنرمند و نقاش آمریکایی بود و این نقاشی را از چهره مادر خود کشید. این نقاشی به عنوان یکی از برترین آثار جهانی شناخته می شود.
 






قوطی سوپ: در ابتدا شاید این نقاشی مسخره به نظر برسد ولی باید بگوییم که این اثر از جمله نقاشی های معروف در سبک مدرن است. این نقاشی در سال 1962 و توسط اندی وارهول کشیده شده است.
 




نظرات شما عزیزان:

علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ساعت19:52---27 بهمن 1390
جالبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:تصویر سازی, بادکنک, :: 1:7 ::  نويسنده : ali