خودروهای هیجان انگیز در سال 2012
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سال 2012 میلادی تازه آغاز شده است و شرکت های گوناگون در عرصه های مختلف از مدتی قبل محصولات جدید خود را که در این سال به بازار عرضه می کنند را معرفی کرده اند. شرکت های اتومبیل سازی نیز به مانند سایر شرکتها به معرفی محصولات جدید خود برای سال 2012 پرداخته اند .

BMW 6-series Gran Coupé
این خودرو جدید از شرکت BMW آلمان از یک موتور به حجم 3 لیتر بهره می برد و می تواند شتاب 0 تا 100 را در 5.4 ثانیه به دست آورد. سعت نهایی این خودرو در حدود 249 کیلومتر بر ساعت است . از نکات مثبت این خودرو استفاده از نمایشگرهای پیشرفته و همچنین سیستم دید در شب به همراه سامانه کشف عابرین در شب از جمله سیستم های به کار رفته در این خودرو است. این خودرو با قیمتی در حدود 40 هزار پوند به بازار عرضه شده است.

+ Toyota Prius
نسل سوم از خانواده " Prius " شرکت تویوتا که یک خودروی هیبریدی است به گونه ای طراحی شده است که با جریان معمولی برق 110 یا 220 ولت در مدت 3 ساعت شارژ کامل خواهد شد. این خودرو می تواند با استفاده از موتور الکترونیکی خود با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت براند و زمانی که نیاز به سرعت بیشتر وجود داشت به سرعت اتوماتیک و تنها با وارد کردن فشار بیشتر بر روی پدال وضعیت از موتور الکترونیکی به بنزینی تغییر حالت می دهد.

این خودر نسبت به سایر اعضای این خانواده از محصولات شرکت تویوتا از فضای بیشتری در درون خودر برای مسافرین و حمل بار برخوردار است. امکانات پیشرفته ای مثل شبکه ارتباط اینترنت بی سیم و کابلهایی برای وصل کردن انواع USB و تلفن های همراه هوشمند در این اتومبیل وجود دارد. از نظر سیستم های امنیتی نیز این خودرو بسیار مطمئن بوده و از سنسورهای هشدار دهنده و 7 کیسه هوا بهره می برد. قیمت این خودرو با توجه به وسایل نصب شده بر روی آن بین 17 تا 24 هزار دلار تخمین زده شده است.

Volvo V60 Plug-in
یک خودروی هیبریدی از شرکت معروف خودرو سازی " ولوو" که از یک موتور بنزینی 2 لیتری و یک موتور الکتریکی به قدرت 350 اسب بخار بهره می برد. شتاب 0 تا 100 در این خودرو ظرف مدت 5.8 ثانیه به دست آمده و سرعت نهایی این خودرو 209 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو با قیمتی در حدود 40 هزار پوند به بازار عرضه خواهد شد.

Dacia Duster
شرکت اتومبیل سازی " Dacia " در کشور رومانی ااز اوایل دهه 1960 میلادی با کمک شرکت "رنو" فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در سالهای اخیر به تولید مدلهای SUV دست زده است. مدل جدید این خودرو " Duster " نام دارد که در سال 2012 با قیمتی در حدود 11 هزار پوند به بازار عرضه می شود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار نیرو می گیرد که سرعت بیشینه ای در حدود 164 کیلومتر بر ساعت و شتاب 0 تا 100 را در 11.5 ثانیه برای این خودرو فراهم می کند.

Renault Fluence Z.E
خودرویی الکترونیکی از شرکت "رنو" فرانسه که در اصل عضو برقی خانواده اتومبیل های مدل " Fluence " است. این خودروی فرانسوی به یک باطری لیتیومی مجهز است که توان تولید 22 کیلو وات ساعت انرژی را برای این خودرو داشته و با هر بار شارژ این خودرو می تواند تا 160 کیلومتر مسیر را با سرعت 135 کیلومتر بر ساعت طی کند. این خودرو از یک موتور 94 اسب بخار نیرو می گیرد.این خودرو با قیمتی در حدود 17 تا 18 هزار پوند در حال تحویل به خریداران است.

Audi S7
یک خودروی اسپرت زیبا و سریع از شرکت معروف اتومبیل سازی " آئودی" که بدون شک نگاه هر بیننده ای را به سمت خود جلب خواهد کرد.این اتومبیل دارای چند گزینه انتخابی برای موتور آن است که خریداران می توانند بین موتورهای دیزل و بنزینی یکی را انتخاب کنند. موتور 3 لیتری بنزینی این اتومبیل سرعتی در حدود 249 کیلومتر بر ساعت و شتاب 0 تا 100 در حدود 5.6 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان می آورد. این خودرو با قیمتی در حدود 60 هزار پوند به بازار عرضه می شود.

Ford Focus Electric
شرکت اتومبیل سازی " فورد " در آمریکا با تولید مدل " Focus Electric " اولین خودروی تمام الکترونیک خود را که به تولید انبوه خواهد رسید معرفی کرد. این خودرو از یک باطری با توان 23 کیلو وات ساعت نیرو می گیرد که این باطری موتور 130 اسب بخاری خودرو را به حرکت درآورده که سرعتی در حدود 135 کیلومتر بر ساعت و بردی در حدود 160 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می کند. این خودرو با قیمتی در حدود 25 هزار پوند به بازار عرضه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:ماشین , جذاب ترین , جهان, :: 15:18 ::  نويسنده : ali