ارتباط پرسپولیس با منچستریونایتد و میلان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

 

پیروزی ما در دربی اتفاقی نبود
ما در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات با تلاش بسیار زیاد ایمون زاید را به خدمت گرفتیم و برای جذب او هیچ دلالی دخالت نداشته است.
"صراط" - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استقلال را تیمی بزرگ خواند و تاکید کرد پیروزی سرخپوشان مقابل این تیم به هیچ عنوان اتفاقی و از روی حادثه نبوده است.
 
به گزارش سرویس ورزشی صراط محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: این نمی‌شود که اتفاقی به این بزرگی (پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران) رخ دهد و نشود برای آن علتی پیدا کرد. به عقیده من پیروزی پرسپولیس در این بازی به هیچ عنوان اتفاق نبود و می‌توان آن را یک واقعه بزرگ خواند، واقعه‌ای که برای به وقوع پیوستن آن انرژی‌ای صرف شده و عقبه‌ای می‌توان برای آن متصور شد.

وی ضمن تشریح اتفاقات مثبتی که طی چند ماه گذشته در باشگاه پرسپولیس رخ داده است، ‌گفت: با توجه به تغییرات کادر فنی، جذب بازیکنان خوب در نیم فصل و بازسازی‌ای که تیم شده بود طبیعی بود که انتظار داشته باشیم دیگر شکست‌های دربی تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید اینکه پرسپولیس در 10 دقیقه آخر به گل رسیده این تلقی را به وجود آورده که روی اتفاق پیروز شده است اما من این را می‌دانم که آقای دنیزلی برای 10 دقیقه پایانی مسابقه برنامه داشت کما اینکه به دنبال آن بود که در 10 دقیقه اول هم دروازه استقلال را باز کند اما با وجود فرصت‌هایی که به دست آوردیم به این هدف نرسیدیم.

وی ضمن یادآوری اینکه سرخپوشان در مصاف با استقلال تحت تاثیر گل‌های این تیم قرار گرفتند، گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما پیروزی خوبی را مقابل این تیم به دست آوردیم. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که مربی ما سه تعویض انجام داد که هر سه تعویضش در به ثمر رسیدن گل‌ها تاثیر داشتند. اینها نشان می‌دهد پیروزی ما اتفاقی نبوده است.

رویانیان که با برنامه ورزش از نگاه 2 گفتگو می‌کرد، افزود:‌ از زمانی که به پرسپولیس آمدیم چشم اندازی را برای خود ترسیم کردیم که مهمترین آنها دستیابی به رتبه ممتاز در آسیا و تبدیل شدن به یک باشگاه کاملا حرفه‌ای و خصوصی بوده است.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز باشگاه پرسپولیس در سه بخش و 15 راهبرد تعریف شده است، گفت: ما چند تیم و کارگروه تشکیل دادیم که با تقسیم کار امور باشگاه را پیگیری می‌کنند. گوشه‌ای از نتیجه کار آنها پیروزی در دربی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "کارگروه‌های این باشگاه و مشاورانش را چه افرادی تشکیل می‌دهند؟"، گفت:‌ دوستان جوانی که مدارج تحصیلی عالیه را طی کرده و اتفاقا فوتبالدوست هستند و آشنا به مسائل روز فوتبال دنیا در کنار من حضور دارند. این دوستان زمانی که در پلیس بودم و حتی در دوره‌ای که با دولت همکاری می‌کردم کنارم بودند و از کمک‌های‌شان استفاده کردم.

رویانیان با اعلام اینکه کار خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس بعد از دربی 74 با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، در خصوص چگونگی حضور "ایمون زاید" در تیم پرسپولیس گفت: ما در باشگاه یک تیم استعدادیابی داریم که من در نیم فصل از آنها خواستم یک مهاجم تمام کننده برای پرسپولیس بیاورند، چرا که می‌خواستیم به تیم شوک وارد کرده و کار را درست کنیم. بازیکنان مختلفی از کشورهای متفاوت به ما معرفی شدند تا این که رسیدیم به ایمون زاید. ما در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات با تلاش بسیار زیاد این بازیکن خوب را به خدمت گرفتیم در این جا باید بگویم رقم قرارداد زاید حتی کمتر از نیمی از قرارداد یک بازیکن عادی در فوتبال ماست و برای جذب او هیچ دلالی دخالت نداشته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور مهرداد پولادی در تیم پرسپولیس گفت: این بازیکن با لطف مردم کرمان، اعضای هیئت رئیسه و مدیرعامل محترم باشگاه مس کرمان و سرمربی بزرگوار این تیم به پرسپولیس آمده است. قرار ما بر این است که از وجود پولادی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم اما از آنجایی که صورتجلسه حضور این بازیکن در پرسپولیس در تاریخ 12 دی‌ماه امضا شده است می‌توانیم از وجود او در مسابقات لیگ برتر هم استفاده کنیم البته این امر منوط به موافقت باشگاه مس کرمان است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن منتفی خواندن حضور پژمان نوری و ادینهو در تیم فوتبال این باشگاه گفت: من خودم شخصا پیگیر حضور این دو بازیکن در پرسپولیس بودم اما براساس مقرراتی که وجود دارد این دو نمی‌توانند نه در آسیا و نه در لیگ برای ما بازی کنند. متاسفانه با این شرایط علیرغم اینکه مذاکرات خوبی با آنها داشتیم نمی‌توانیم این دو بازیکن توانمند را به خدمت بگیریم.

رویانیان با تاکید بر اینکه دروازه‌بانان پرسپولیس باید مطمئن‌تر از این عمل کنند، گفت: معمارزاده دروازه‌بانی خوب و بااستعدادی است و اطمینان دارم بزودی شرایط روحی خود را بازیافته و همان معمارزاده گذشته می‌شود. حسین هوشیار هم دروازه‌بانی مستعد است که به او نیز به مانند میثاق اطمینان کرده‌ایم.

وی در خصوص مذاکره با باشگاه ذوب آهن برای جذب شهاب گردان گفت: من در این رابطه با آقای ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم ذوب آهن مذاکره کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: من دنیزلی را زمانی آوردم که دلار هزار و 200 تومان بود و حقیقی را زمانی به باشگاه رابین کازان دادیم که دلار گران شده بود. با این شرایط ضرر نکردیم و پول قرارداد سرمربی‌مان را از محل انتقال حقیقی به تیم روسی تامین کردیم.

رویانیان ضمن تاکید بر اینکه محمود خردبین به عنوان مشاور مدیرعامل با باشگاه پرسپولیس همکاری خواهد کرد، گفت: با موافقت آقای دنیزلی از این به بعد آقای زادمهر به توان سرپرست در کنار ما خواهد بود. ایشان یک پزشک و مهمتر از آن یک فرد فوتبالی است که سابقه عضویت در کمیته فنی باشگاه را دارد. سرپرست تیم ملی و تیم‌هایی چون سایپا و استیل آذین بوده است و در کل شرایط خوبی برای سرپرستی پرسپولیس دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با طرح این موضوع که با کلمه "لیدر" موافق نیست، گفت: باید اسم‌ها و گفتمان‌های فوتبال خود را اصلاح کنیم و با زبانی متفاوت دیپلماسی فوتبال در عرصه بین‌الملل را دنبال کنیم.

وی یکی از مهمترین اهداف باشگاه پرسپولیس را تعامل بیشتر با هواداران و در عین حال ارتباط با باشگاه‌های بزرگ عنوان کرد و گفت: برای برقراری ارتباط با باشگاه‌های منچستر یونایتد و آث میلان مذاکرات و رایزنی‌هایی صورت دادیم و ارتباطات خوبی با این دو باشگاه اروپایی داشتیم. آرزو داریم که این اتفاق بیافتد و با باشگاه‌های بزرگ اروپایی تعامل پیدا کنیم.

رویانیان همچنین یادآور شد: ما در چهارماه گذشته خود را درگیر یک تیم شکست خورده نکردیم و در حین بازسازی توسعه باشگاه نیز مدنظرمان بوده است.

وی در خصوص بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: این کار را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و حتی روز شنبه جلسه‌ای با سازمان خصوصی سازی داشتیم. خوشبختانه مدل اجرایی کار ما راضی کننده و رضایت بخش بوده و می‌تواند به درآمدزایی و استقلال مالی باشگاه کمک کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رونمایی از پرتال بین‌المللی باشگاه، راه‌اندازی یک برنامه رادیویی و یک برنامه تلویزیونی برای باشگاه پرسپولیس را از دیگر دستاوردهای این باشگاه برشمرد و گفت: هدف ما تعالی ورزش است و در این راه بزودی برنامه‌ای با عنوان "افق پرسپولیس " از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد در ضمن برنامه رادیویی با عنوان "جوانمردی، پیروزی و اتحاد" هفته‌ای سه بار از رادیو تهران پخش می‌شود که بزودی پخش آن در رادیو جوان هم دنبال خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: ‌برای سال آینده در حال برنامه ریزی هستیم. متاسفانه در فصل گذشته فرصت نبود و هفت روز مانده به آغاز لیگ تیم پرسپولیس بسته شد. در حال حاضر با هماهنگی دنیزلی در تدارک تیم خوبی برای فصل آینده هستیم که با قدرت در مسابقات حضور خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: