بیو گرافی مسی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 133862
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

 

 

مسی بر خلاف بسیاری از ستارگان فوتبال دنیاخیلی زود پا به توپ شد. او پنج سال بیشتر نداشت كه در تیم تحت هدایت پدرش (گاندولی) مسابقه داد. سپس به عضویت تیم نوجوانان نولس درآمد. جایی كه برادرش هم بازی می‌كرد. مسی علاقه وافری به ریور پلات داشت. پس از كوچ كردن به اسپانیا و شركت در تست‌های پزشكی معلوم شد كه استخوان‌های زانوی مسی استحكام كافی ندارند و این مسئله می‌توانست به قیمت خداحافظی او از فوتبال تمام شود. نه مسی و نه خانواده‌اش توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را نداشتند. هضم این مسئله برای مسی غیر ممكن بود. وی در اولین حضورش برای بارسا 5 گل زد تا باشگاه برای پرداخت مخارج درمان مسی راغب شود. جوان آرژانتینی در مدت زمان كوتاهی سلامتی‌اش را بازیافت. زدن 37 گل برای تیم دوم بارسلونا كافی بود تا مدیران ارشد باشگاه نگاه متفاوتی نسبت به مسی داشته باشند. این ستاره جوان زمانی كه 17 سال بیشتر نداشت به تیم اصلی بارسلونا راه یافت. در همان سال سران فدراسیون فوتبال اسپانیا به مسی پیشنهاد تغییر ملیت و پوشیدن پیراهن تیم ملی این كشور را دادند، اما او مخالفت صریح خود را با آن اعلام كرد. 8 دسامبر 2004 برای مسی فراموش نشدنی است، زیرا برای اولین بار فرصت حضور در تركیب تیم اصلی بارسا را پیدا كرد. این اولین بازی او در لالیگا بود. بارسا یك بر صفر اسپانیول را برد و مسی به عنوان بازیكن ذخیره وارد میدان شد. البته مسی خوب خود را نشان داد و رضایت رایكارد را برانگیخت.
مسی سپس با تیم ملی جوانان آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی (هلند) خوش درخشید. كسب عنوان فهرمانی و فتح دو عنوان بهترین بازیكن و گلزن او را در دنیای فوتبال مطرح‌تر ساخت.
مسی در یك نگاه

نام: لیونل
نام خانوادگی: مسی
كشور: آرژانتین
تاریخ تولد: 24/06/1987
قد: 169 سانتی متر
وزن: 76 كیلوگرم
پست: هافبك نفوذی و مهاجم
باشگاه: بارسلونا
ماشین مورد علاقه: بی ام و
موزیك: راك
تفریح: فقط فوتبال
باشگاه مورد علاقه: بارسلونا
شغل: فوتبالیست
اولین شماره پیراهن: 30
شماره فعلی: 10
تیم‌ها: 1995 تا 2000 (نولس) 2000 تاكنون (بارسلونا)
مسی در سن 17 سالگی اولین بازی را برای بارسلونا انجام داد و در 20 سالگی نیز پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن كرد.
گفته‌های بزرگان درباره مسی

امیدوارم مسی با ما برای سالهای سال بماند و در تاریخ فوتبال جاودانه شود. بازیكن جوانی است كه شباهت بسیاری به مارادونا در سرعت و تكنیك دارد.
لاپورتا آیمار و ریكلمه فوتبالیست‌های خوبی هستند، اما مسی چیز دیگری است. می‌بینم كه جای مرا در آرژانتین پر می‌كند. او بهترین فوتبالیست البته در كنار رونالدینو است. مسی شبیه من است.
مارادونا مسی عالی است. بازیكنی جوان كه می‌تواند ستاره بی‌بدیل باشد. ما به او افتخار می‌كنیم.
فرانچسكو فرارا
خیلی دوست دارم زمانی او را در تیم خودم ببینم. او فوتبالیست قهاری است. بازیكنی است كه هر چه قدر برای خریدنش خرج كنی می‌ارزد.
ماسیمو موراتی هرگز ندیدم چنین بازیكنی در این سن تمام رموز فوتبال را بداند. مطمئن هستم كه مسی می‌تواند جانشین خوبی برای مارادونا باشد.
فابیو كاپلو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 10 دی 1390برچسب:فوتبال , مسی , بیوگرافی, :: 13:24 ::  نويسنده : ali