درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 133781
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

این بار بازی هیجان انگیز Assassin’s Creed Revelations مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ برای دانلود شما عزیزان در این سایت آماده شده است . در این بازی شما باید در نقش Ezio و Altaïr در دو زمان و تاریخچه متفاوت ماموریت های خود را کامل کنید . شما می توانید این بازی هیجان انگیز را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - بازی Assassin’s Creed Revelations برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب مراجعه فرماييد



ادامه مطلب ...


یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:دانلود , بازي , Assassin’s Creed Revelations, :: 16:50 ::  نويسنده : ali

بازار داغ ارائه گزارش های مالی سال ۲۰۱۱ حسابی داغ است و پس از گزارش اپل و خبر سه شرکت سامسونگ، موتورولا و نینتندو ، حالا نوبت به بررسی گزارش مالی شرکت نوکیا می رسد. چیزی که در این گزارش بیش از همه به چشم می آید، این موضوع است که نوکیا هنوز صدرنشین بازار جهانی فروش موبایل است. 



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:بازار , موبایل , نوکیا , پر فروش, :: 22:7 ::  نويسنده : ali

symbian-3-HD-Games

Symbian 3 آخرین ویرایشی است که در حال حاضر برای سیستم عامل محبوب نوکیا با برند سیمبین ارایه شده است و این شرکت در ساخت جدیدترین گوشی های هوشمند خود نظیر مدل های N8 , C6 , C7 , E7 از آن استفاده می کند . این سیستم عامل با توجه قابلیت های منحصر به فردی که دارد نتوانسته است آنگونه که باید و شاید بین کاربران خود را جا کند چرا که در کنار رقیبان قدرتمند خود نظیر ویندوز فون ، اندروید و آی او اس از برنامه ها و بازی های کمتری برخوردار است . از این رو بسیاری از افرادی که این مدل گوشی ها را خریداری نموده اند به دلیل کم بودن تعداد برنامه های جانبی تا حدودی از خرید خود پشیمان گشته ان



ادامه مطلب ...


nokia-n8

N8 یکی از جدیدترین و البته محبوب ترین گوشی های حال حاضر نوکیا می باشد که علاوه بر زیبایی ها و امکانات خود اولین گوشی نوکیاست که دارای سیستم عامل سیمبین ۳ می باشد . اپلیکیشن ها و بازی های مربوط به این سیستم عامل بدلیل تازگی ورود ، آنچنان که باید و شاید در دسترس نبوده و کاربرانی که قصد نصب نرم افزار یا گیم بر روی گوشی خود دارند پس از جستجو های پیاپی در موتورهای جستجوگر به نتایج دلخواه خود نمی رسند .

از این رو تصمیم گرفتیم برای دسترسی سریع کاربران به مجموعه برنامه های تحت این سیستم عامل یک کالکشن عظیم را گرد آوری نماییم و خوشبختانه نتیجه ی آن هم اکنون در اختیار کاربران گرامی دانلود کده به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است .

لازم به ذکر است  برنامه های موجود در این پک قابلیت نصب بر روی مدل های Nokia N8 ، Nokia C7 ، Nokia C6 و Nokia E7 را داراست .



ادامه مطلب ...


 

سخت افزار

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. برای خواندن این متن در نارنجی شما روی آن کلیک کرده اید و اکنون در حال اسکرول به بالا و پایین هستید. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و... بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.


در ادامه با ما باشید تا به این ۵۰ موس جالب، غیرعادی، خلاقانه و خنده دار نگاهی بیاندازیم.


 


ادامه مطلب ...


شنبه 7 بهمن 1390برچسب:سخت افژار, موس, تکنولوژی, :: 23:54 ::  نويسنده : ali

 

شما که هم اکنون مشغول خواندن نارنجی هستید چند سال دارید؟ در دنیای تکنولوژی و اینترنت، برای ساخت کسب و کار نیازی به سرمایه و مدرک برای ساخت ابرشرکت های فناوری نیست. 

کافی است که یک ایده خوب و پشتکار و تلاش لازم را داشته باشید تا مراحل ترقی لازم را طی کنید. باورتان نمی شود؟ در ادامه مطلب با ۹ میلیونر مشهور آشنا شوید که کسب و کارشان را در نوجوانی به راه انداختند و هم اکنون مدیر و صاحب مشهورترین سرویس های اینترنتی به حساب می آیند. اینها همگی کمتر از ۳۰ سال دارند...



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:ایگنوگرافی, تکنولژی , میلیونر, :: 23:34 ::  نويسنده : ali

 

تا وقتی که اپل در محصولات خود از پردازنده های بر پایه ARM که توسط سامسونگ تولید میشد استفاده می کرد جیلبرک کردن و آنلاک کردن آیفون و آی پاد تاچ یک چیز خیلی پیش پا افتاده محسوب میشد به طوریکه چند ساعت از عرضه نسخه جدید سیستم عامل iOS که آن موقع iPhone OS نام داشت نمی گذشت که جیلبرک میشد.

 

.

.

.

بقیه تو ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:فناوری , اپل , هک, :: 14:34 ::  نويسنده : ali

مقایسه ای جالب برای مرورگرهای اینترنت به شرح تصویر

.

.

.

تو ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : ali

 


امام رضا عليه‏السلام :
 إنَّ اللّه‏َ أمَرَ بِالشُّكرِ لَهُ و لِلوالِدَينِ ، فَمَن لَم يَشكُر والِدَيهِ لَم يَشكُرِ اللّه‏َ ؛ [ الخصال ، ص 156 .]

امام رضا عليه‏السلام :خداوند به سپاس‏گزارى از خود و پدر و مادر فرمان داده است ؛ پس هر كه از پدر و مادرش سپاس‏گزارى نكند ، خداوند را سپاس نگفته است .

 

 

السلام عليک يا غريب الغربا ، يا معين الضعفا ، يا ابا الحسن ، يا علي ابن موسي ، ايها الرضا (ع)

 

سالروز شهادت هشتمين اختر تابناک ولايت و امامت ، خورشيد پور نور ايران زمين ، امام رضا عليه السلام بر همگان تسليت باد.


دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:امام رضا ع, حدیث , تسلیت, :: 14:47 ::  نويسنده : ali

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که گوشی‌تان شارژ تمام کرده باشد و از قضا نیازمند یک تماس ضروری باشید؟

اگر یک گوشی SpareOne بخرید و در خودرو یا کیفتان همیشه همراه داشته باشید، دیگر دچار چنین مشکلی نمی‌شوید. SpareOne با باطری آلکالین، NiMH یا لیتیومی کار می‌کند، که هر جایی گیر می‌آید.

.

.

.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:موبایل , باتری, :: 19:43 ::  نويسنده : ali