درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 133756
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...

 

 

 

موضوع : فناوری اطلاعات, اقتصاد

ثروت اپل چقدر است؟اگر دارایی اپل میان کارمندانش تقسیم شود ، به هریک چقدر می رسد ؟پس انداز اپل چه میزان است ؟ جواب این دست سوالات را در این اینفوگرافیک خواهید دید.
منبع : مای اپل

ارزش کمپانی اپل
 
 

 

 



جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اپل, ثروت, پول, دارایی, آمریکا, سرمایه, مقایسه, آمار, :: 14:6 ::  نويسنده : ali

 

 

 

این اینفوگرافی به مقایسه و میزان صدای توربین بادی می پردازد و فاصله مناسب قرارگیری آن از منطقه مسکونی را نشان می دهد .

 

صدای یک توربین بادی چقدر است؟


تصاویر دیدنی از امام خامنه ای ..

rahbare engelab 1 عکس های رهبر معظم انقلاب در دوران دفاع مقدس

.

.

.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:شهدا, جبهه, شهادت, امام خامنه ای, عکس, :: 16:55 ::  نويسنده : ali

جهان علم به سرعت پیشرفت می‌کند، ما در شهریور امسال خبر هیجان‌انگیزی شنیدیم، خبر این بود که دانشمندان با استفاده از fMRI یا MRI عملکردی موفق شده‌اند که راهی برای مشاهده مستقیم تصاویری که ما در مغزمان درک می‌کنیم، پیدا کنند. آنها به تعدادی از داوطلبین آزمایش فیلم‌هایی نشان دادند و سپس با تحلیل فعالیت مغزی آنها با fMRI توانستند، تصاویری را که مغز آنها در حال ادراکشان بود، بازسازی کنند.

.

.

.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:فناوری , مغز , عکس مغز, :: 16:25 ::  نويسنده : ali

 


 

 

موضوع : سلامت, فرهنگی

این اینفوگرافی زیبا ، تاریخچه بستنی و داستان بوجود آمدن آن را نشان می دهد . همچنین مهمترین ترکیبات این خوراکی محبوب را نام می برد .در اولين نظر وقتي کلمه بستني را مي شنويم فکر مي کنيم بستني يکي از محصولات تمدن جديد است ، حال آنکه تاريخ بستني خيلي قديمي است . طراحی : استودیو زوپیر

 

 
 

 



فیلم مستند داستان انقلاب مجموعه ای است که رویدادهای مهم دوران پهلوی و زمینه های انقلاب اسلامی را بررسی می کند



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:مستند انقلاب, :: 10:8 ::  نويسنده : ali

 

Imageمجموعه سرودهاي ارزشمند انقلاب تقديم به كاربران عزيز

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:انقلاب , سرود , دهه ی فجر, :: 17:13 ::  نويسنده : ali

 

وزیر تغییرات آب و هوایی انگلیس، آقای گریگ بیکر چند روز پیش اعلام کرد که ایالت جنوب غربی انگلستان به زودی میزبان اولین پارک انرژی این کشور خواهد بود و هنگامی که این پارک کامل شود، گستره عظیمی از بریستول تا جزایر سیلی را در بر خواهد گرفت. این مزرعه انرژی قابلیت آن را دارد که تا سال ۲۰۵۰ بیش از ۲۷ گیگاوات برق از انرژی امواج و جریانات دریایی تولید کند، یعنی مقداری بیش از تولیدات ۸ نیروگاه با سوخت ذغال سنگ. 

این پروژه قرار است با منابع عمومی و سرمایه گذاری خصوصی راه اندازی شود و ...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:نیروگاه آبی , تولید برق , انگلیس, :: 14:17 ::  نويسنده : ali

 


علوم

کاملا بدیهی است که هیچ چیزی سریع تر از نور حرکت نمی کند. و در حالی که دانشمندان می دانستند که ذرات کوانتومی در سرعت های پایین تر اثر متقابلی بر یکدیگر دارند، اما تا کنون در اندازه گیری این سرعت ناموفق بودند. 

اما طبق مقاله منتشره در مجله نیچر، Marc Cheneau در یک آزمایش توانسته حد نهایی سرعت ذرات کوانتومی را با به دام انداختن گاز کوانتوم با اتم ها، درون یک شبکه نوری از لیزر متقاطع ، محاسبه نماید. 

مهمترین کاربرد این کشف جدید، تهیه مدارک کاملا مورد اعتماد برای کسانی است که در زمینه تئوری کوانتوم فعالیت می کنند. کسانی که بر روی اثبات روابط ویژه اجزا در قلمرو فیزیک کوانتوم تلاش می کنند. این سنجش سرعت نه تنها می تواند در محاسباتی که مربوط به دانش کوانتوم هستند، مورد استفاده قرار گیرد؛ بلکه می تواند به تئوری محدودیت سرعت که توسط گروه Lieb-Robinson bound مطرح شده، اعتبار ویژه ای ببخشد و به آنها کمک می کند تا با اطلاعاتی که درباره حداکثر سرعت اثرات متقابل کوانتوم در مواد مشخص به دست آمده، آزمایشات دقیق تری را برای سنجش درستی و اثبات فرضیه شان طرح ریزی کنند. 

در دنیای واقعی این دستاورد می تواند یک پله مهم دیگر برای تحقیقات و توسعه کامپیوترهای کوانتومی با ثبات باشد. دانستن دلایل و قوانین اثری که این ذرات باید از آن پیروی کنند، توسعه ماشین های کوانتومی را بسیار آسان تر می کند.

منبع : سایت نارنجی



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:علوم , کوانتوم , :: 14:4 ::  نويسنده : ali

بازی عصر یخبندان ۳ داستان چند حیوان است که برای نجات از منقرض شدن در حال تلاش هستند . وظیفه ی شماست تا این حیوانات را از موانعی که در پیش رو دارند عبور دهید و آن ها را به منطقه ی امن برسانید . گرافیک این بازی در حد معمولی بوده و یادگیری کنترل بازی بسیار سریع و آسان می باشد . شما می توانید این بازی جذاب را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - بازی جذاب عصر یخبندان ۳ برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵



ادامه مطلب ...


یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:دانلود , بازي , بازی عصر یخبندان ۳ , :: 17:6 ::  نويسنده : ali