درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



 روزنه ای از نور...
ما در سالهای ۲۰۱۱-۲۰۱۰ شاهد انقلاب متحول کننده صنعت و محصولات سه بعدی بودیم و اکنون نیز موج محصولات سه بعدی سراسر جهان را فرا گرفته است، اینفوگرافیکی در زمینه صنعت سه بعدی ببینید.
فیلم سه‌‏بعدی از سال ۱۸۹۰ تا ۲۰۱۰ میلادی وجود داشته، اما تا حد زیادی به دلیل هزینه‌های فراوان و زمان تولید طولانی به فراموشی سپرده شده بود، اما بعد از وقفه‌ای کوتاه در ۱۹۰۰ توسط شرکتهای آی مکس و دیزنی تا حدی به این سینما پرداخته شد و در فاصلهٔ سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ موفقیت‌های بیشتری کسب کردند و این اتفاق بزرگ ساخت فیلم‌های سه‏‌بعدی با موفقیت‌های بزرگتر را رقم زد. و این موفقیت باری دیگر در دسامبر ۲۰۰۹ با آواتار به اوج خود رسید.
منبع : انزل وب

حباب سه بعدی
 
 


 

براي ديدن پوسترها با اندازه‌ي اصلي بر روي آن‌ها كليك كنيد.



جمعه 21 بهمن 1390برچسب:دهه ی فجر ,22 بهمن, ایران , آمریکا , اوباما , راهپیمایی, :: 16:40 ::  نويسنده : ali

 

کمتر کسی فکر می کرد پیشرفت سرگرمی ها و کنسول های بازی به جایی که امروز هست ، برسد . در طول این مدت شیوه بازی کردن از دستگاه ها و کنترلر های سیمی به بدون سیم و هوشمند تغییر پیدا کرده است . این طرح نگاهی دارد به آنچه که بازی های رایانه ای به لحاظ شیوه تعامل با کاربر در طول مدت تغییر پیدا کرده است و در آینده باید شاهد چه چیزهایی در این دنیای سرگرمی باشیم.

بازی ها در گذر زمان
 
 


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:بازی, کنسول, تاریخچه, فناوری, کنترلر, وی, کینکت, ایکس باکس, رایانه, :: 20:24 ::  نويسنده : ali

 

 

قیمت لپ تاپ های ویندوزی روز به روز کمتر می شود و طبق آخرین گزارش در دسامبر ۲۰۱۱متوسط قیمت یک لپ تاپ ویندوزی تنها ۴۵۶ دلار بوده است. با این وجود هنگام خرید یک لپ تاپ جدید، هیچ یک از شما دوست ندارید که پول تان را بابت یک دستگاه ضعیف و کم قدرت خرج کنید. ولی در همین گستره قیمت هم شما می توانید نمونه های خوبی با حداقل ۴ گیگابایت رم، پردازنده نسل دوم Core i3 و هارد دیسک 500 گیگابایتی پیدا کنید. چیزی که نیروی کافی را برای بسیاری از کارهای روزانه فراهم می آورد. برای راحت تر کردن انتخاب در اینجا ۸ لپ تاپ با قیمت جهانی کمتر از ۵۰۰ دلار را معرفی می کنیم که در ایران هم با قیمت نسبتا مناسبی می توانید آنها را تهیه کنید. 

پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب با ما باشید


 

منبع

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:لب تاب , ارزان, 500 دلار, :: 18:48 ::  نويسنده : ali

 

 
اینفوگرافیک"آقای اندروید" ویژگی ها و خصوصیات مختلف کاربران اندروید را در سال 2011 نشان می دهد .

آقای اندروید در سال 2011
 
 

منبع



سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:اندروید, تبلت, گوشی هوشمند, گوگل, کاربران, لباس, پوشش, ظاهر, :: 13:13 ::  نويسنده : ali

منتشر شده در نسیم

 

 

آمریکا دچار ضعف است.

نمیخواهند اقرار کنند که دچار ضعفند.

اوباما در سخنرانى چند روز پیش در کنگره،

کمترین اشاره‌اى به این نکرد که ملت آمریکا

بیش از چهار ماه است که توى خیابانهایند!

امام خامنه ای / نماز جمعه ۱۴ بهمن



دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:wall street , 99% , آمریکا, :: 20:12 ::  نويسنده : ali

 

عروس و داماد

شهین خانم و مهین خانم توی خیابون به هم رسیدن ،بعد از کلی احوالپرسی و چاق سلامتی
شهین خانم پرسید :راستی از دخترت چه خبر؟
دوسالی باید باشه که ازدواج کرده ، از زندگیش راضیه ؟ بچه دار شد؟
مهین خانم یه بادی به غبغب انداخت و گفت :
آره جونم ،این پسره ، شوهرش ، مثل پروانه دور سرش می چرخه ، اون سال اول عروسی که دایم مسافرت بودن ، همه جا رو رفتن دیدن ، عید اون سال هم رفتن اروپا برای من هم یه پالتوی خیلی قشنگ آورده بود ، تو کار های خونه هم نمی گذاره دست از سیاه به سفید بزنه ،وقتی هم که حامله بود دیگه هیچی ، اینقدر بهش می رسید حالا هم که بچه اشون به دنیا اومده تا پوشک بچه رو هم این عوض میکنه ، آره شکر خدا خوشبخت شد بچه ام .
شهین خانم گفت شکر خدا ، ببینم پسرت چیکار میکنه از زنش راضیه !؟
مهین خانم یه آهی کشید و یه پشت چشم اومد که ای خواهر نگو که دلم خونه ، پسر بد بختم هر چی در میاره همش خرج مسافرت این دختره میکنه ، انگار زمین خونه اشون میخ داره اون سال اول که اصلا توی خونه بند نبودن ،اصلا فکر نمیکرد که بابا این بدبخت خرج این همه سفر رو از کجا بیاره ، بعدش هم عیدیه رفتن دبی ،دختره برا ننه اش رفته بود یه پالتو خریده بود ۱۰۰ دلار، پسره شده حمال خونواده زنش، طفلک بچه ام توی خونه عین یه کلفت کار میکنه ،زنه دست از سیاه به سفید نمی زنه ، حامله که شده بود این پسره دیگه رسما شده بود زن خونه،بعد هم که زایمان کرد حتی پوشک بچه اش رو میده این پسر بد بخت عوض میکنه ،
آره خواهر طفلکم بدبخت شد !

راحت می‌شیم؟


چیزی بنام راحتی محض وجود ندارد ، پس سعی کن از همین حالا راحت باشی
به قول حكيم خيام:
...
 

منبع



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : ali

 

طرح در دو مدل ارائه شده یکی با متن و دیگری بدون متن که خود شما میتونید متن مورد نظرتون رو تو کادرها بنویسید و فقط توجه کنید که برای به هم نخوردن اصول طراحی میزان شفافیت (اوپاسیتی) لایه متنی خودتون رو باید ۲۵ درصد قرار بدید.

فایل ها هر کدوم حدود ۱۱ مگابایت حجم داره البته در حالت فشرده که با درآوردن از حالت فشرده حجم هر کدام نزدیک ۴۵ مگابایت میشه .

لینک دانلود طرح اول :

DOWNLOAD

 

لینک دانلود طرح دوم (بدون متن) :

DOWNLOAD

منبع



 

پیروزی ما در دربی اتفاقی نبود
ما در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات با تلاش بسیار زیاد ایمون زاید را به خدمت گرفتیم و برای جذب او هیچ دلالی دخالت نداشته است.


ادامه مطلب ...